a tthawng, a pum a ngan i a titsa a tthommi
1. me in khang;
2. a kang; e.g. The house is burning = Inn a kang;
3. duah, mei duah; e.g. The hot iron seared (burned) his skin = Thir lin nih a cuar a duah/kangh.
a kangmi. Zong burn; past tense and past participle of burn; e.g. My fire insurance policy states that I shall receive two thousand kyats if my house is burnt down (burned down asiloah burns down) = Ka mei aamah-khan biakamnak ca chungah, ka inn a kangh ahcun, tangka thong hnih ka hmuh lai, tiah aa ttial.
khor , zu khor
1. a kek, a kuai; e.g. The bombs burst = Bomb kha an puak, an kek;
2. a khat cikcek; e.g. The barns were bursting with grains = Rawl inn cu rawl an khat cikcek.
vui , phum
zapi citnak mawttawka; e.g. A long file of people waited for the bus = I tlang in a dirmi hna mawttawka an hngak.
rawl tahnak, phio hnih, tang khat tluk
1. rian; e.g. His business is building = A rian cu innsak a si;
2. chaw lehthal; e.g. Business was good last year = Nikum cu chaw lehthal a ttha; e.g. He made good in business = A chawdawr a hlawh tling; e.g. He has a business know-how = Chawleh ning a thiam, a hngalh;
3. mah pumpak rian, thil; e.g. My affairs are none of your business = Ka umtuning cu nangmah rian zeihmanh a si lo.